نوشته شده توسط : رکسانا

bmw 545e

سلام خوش اومدید به مجله خودرو یدک که در این مطلب قصد داریم در خصوص خودرو bmw 545e با شما صحبت هایی داشته باشیم و یک بررسی تخصصی از این خودرو با استفاده از یک سورس معتبر خارجی داشته باشیم. 

وقتی BMW چند سال قبل تصمیم به انتخاب خط تولید خود با طیف گسترده ای از مدل های ترکیبی پلاگین در گرفت ، تمرکز اولیه آن بسیار روی اقتصاد سوخت و کاهش انتشار CO2 بود.

اما با رقیب برندهای پریمیوم با انتخاب های جدیدتر - و احتمالاً بهتر - ماشین های اجرایی ، وارد صحنه می شوند ، این مارک آلمانی جنبه های جدید و مهمی را به مدل های پرقدرت بنزینی برقی خود اضافه کرده است: عملکرد.

اثبات این امر همراه با چهار چرخ جدید 545e xDrive جدید است. بخشی از خط 5 سری اخیر ساخته شده است که به دلیل زمین تا پایان سال تشکیل می شود ، بنا بر اساس محبوبیت 530e ، فروش جهانی که اکنون 50،000 نفر برتر است ، بنا شده است.

برای اولین بار در قالب پیش تولید در اینجا رانده می شود ، تحولاتی را که قبلاً در مدل های بزرگتر 745e xDrive و X5 xDrive45e دیده می شود ، به دست می آورد ، که مهمترین آنها یک موتور بنزینی شش سیلندر به جای واحد چهار سیلندر کوچکتر و کم تصفیه شده است. 530e

موتور 3.0 لیتری توربوشارژ از 540i وام گرفته شده است و در آنجا 329 اسب بخار قدرت و 332lb فوت را توسعه می دهد. این دستگاه در ترکیب با همان موتور الکتریکی گیربکس 107bhp / 196lb ft که قبلاً توسط 530e استفاده شده بود ، کار می کند و یک باتری لیتیوم یون 12kWh نیز در زیر آن نصب می شود. صندلی های عقب و بوت شدن انرژی الکتریکی.

در کنار هم ، دو منبع انرژی 545e xDrive را با کل سیستم خروجی 388 اسب بخار قدرت و گشتاور 442lb یا گشتاور ، یا مقداری 101bhp و 133lb ft بیشتر از 530e با ناوگان دوست دارند.

این همه یک جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته معمولی و سیستم چهار چرخ محرک BMW XDrive با تعصب عقب است.

نتیجه کاهش 1.2sec از زمان 0-62 مایل در ساعت ، در 4.7 ثانیه است. 2020kg 545e xDrive همچنین دارای حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت است ، در مقابل 146 مایل در ساعت از چرخ 530e درایو.

وزن اضافه شده توسط موتور احتراق بزرگتر و چهارچرخ متحرک بدان معنی است که 545e xDrive نمی تواند 530e از نظر انتشار CO2 و برد الکتریکی کلی مطابقت داشته باشد. با این وجود ، در سرعت 38g / km و 34 مایل از چرخه WLTP ، با توجه به شیب عملکرد قوی آن ، بسیار کارآمد است. حداکثر سرعت در حالت الکتریکی ، مانند 530e ، 87 مایل در ساعت است.

بهره وری چشمگیر ، تا حدودی از طریق یک برنامه بهبودی اقتباس حاصل می شود که از اطلاعات سیستم ناوبری 545e xDrive استفاده می کند تا عملکرد آن را در هر سفر مشخصی بهینه کند.

545e با تأکید بر نقش خود به عنوان عملکردهای محور بیشتر در مدلهای هیبریدی پلاگین 5 سری BMW ، 545e همچنین چرخ و لاستیک مبهم را دریافت می کند ، جلو آن 245 / 40s و مدل های عقب 275/35 است. خریداران می توانند بین رینگ های استاندارد 17in و اختیاری 18in یا 19in انتخاب کنند.

نشان های BMW ضبط شده بازی را از بین می برند. ما در حال رانندگی نمونه اولیه 545e xDrive در اینجا هستیم - یک نمونه قابل ملاحظه ای بسیار مرتب در آن. ما به ما گفته ایم كه این آخرین تحولات موجود در نسخه های تولید را شامل می شود ، كه از نوامبر شروع به كار در خط كارخانه دینگولفینگ BMW در آلمان خواهد كرد.


نمای بیرونی منعکس کننده تمامی تغییرات مختلف در طراحی دقیق است که به خط 5 سری facelifted ارائه شده است ، از جمله یک مشبک جدید ، که اکنون گسترده تر و موقعیت پایین تر از گذشته دارد. با رعایت سایر مدلهای جدید اخیر BMW ، از یک طراحی جدید با تک فریم ، با یک عنصر مرکزی در کروم دریافت می کند و در یک سپر جلویی جاسازی شده قرار می گیرد.

در چراغهای جلو نیز تغییراتی ایجاد شده است. آنها گرافیک های جدید و متفاوتی را دریافت می کنند ، با چراغ های در حال اجرا در روز L و شاخص های موجود در لبه های بیرونی. آنها به عنوان استاندارد LED هستند ، اگرچه خریداران می توانند گزینه های پرتو اصلی و نور لیزر ماتریس - مطابق با ماشین تست ما - را نیز مشخص کنند تا به 545e xDrive ظاهری کاملاً فنی نشان دهند.

یک لپ تاپ در جناح چپ سمت چپ پورت را برای شارژ باتری مخفی می کند ، که می تواند در یک 3.6 ساعت ادعا با سرعت 3.7 کیلو وات از حالت خالی بالا رود.

فضای داخلی ظریف تر تکامل یافته است. ابزارهای دیجیتالی اصلاح شده مقدار زیادی از اطلاعات سرگرم کننده را ارائه می دهند ، گرچه خوشبختانه می توان آنها را با گزینه های مختلف پوست از طریق یک دکمه روی فرمان چند منظوره تنظیم کرد. همچنین آخرین نسخه هفتمین نسخه از سیستم infotainment iDrive با نام BMW iDrive ، همراه با نمایشگر استاندارد 10.3 اینچی یا نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی ، و یک صفحه نمایش اختیاری با سر تا سر وجود دارد. کنترل های تهویه مطبوع دوباره کار می شوند و در کنار مواد اصلاح شده و جزئیات کنسول مشکی مرکز براق ، صفحه نمایش جدیدی به دست می آورند.

این محیط رانندگی جذاب و راحت با کنترل های بصری است که می تواند از طریق عملکردهای گفتار و حرکات اختیاری بهبود یابد. علیرغم اینکه نمونه اولیه ای است ، احساس نهایی و کیفیت کلی در کل بسیار عالی است.

یک انتخاب از سه حالت اصلی رانندگی وجود دارد: برق ، ترکیبی و اسپرت ، هر یک از طریق دکمه های کنسول مرکزی قابل دسترسی هستند ، همچنین دارای یک باتری با کنترل جداگانه است که دارای باتری است و به شما امکان می دهد از موتور احتراق به عنوان ژنراتور برای بالا بردن باتری استفاده کنید.

شما می توانید با جابجایی در حالت های مختلف رانندگی ، به راحتی 545e xDrive را به دلخواه خود تغییر دهید. با چسباندن آن در حالت ترکیبی ، راندمان بسیار بیشتری می توان یافت. به طور خودکار بهترین پیشران احتمالی را برای هر موقعیت رانندگی معین انتخاب می کند ، نه تنها به سرعت بلکه به توپوگرافی و سایر عوامل نیز وابسته است.

با پیکربندی ، 545e با قدرت موتور الکتریکی با صدای تلفیقی از موسیقی متن فیلم هانس زیمر توسعه یافته از طریق بلندگوها تنظیم می شود. با شارژ کافی در باتری ، این امکان وجود دارد که مدت طولانی کاملاً طولانی کار کند بدون اینکه موتور احتراق شلیک شود. پاسخ خارج از خط و وانت کم سرعت در شرایط شهری واقعاً چشمگیر است.

هنگامی که موتور احتراق بیدار می شود ، یا از طریق دریچه گاز به خوبی کاشته شده یا از بین رفتن شارژ باتری ، این کار را با روشی به سختی قابل درک انجام می دهد. صاف بودن موتور شش سیلندر فوراً 545e را با اصلاح مکانیکی بیشتری نسبت به چهار سیلندر 530e در همه زمان ها فراهم می کند. این بسیار قدرتمندتر است.

این مبلغ را باید برای نگه داشتن چشم در پیشنهادات ذکر شده در نمایشگر ابزار و نمایشگر سر از پیش پرداخت. با بالا آمدن در فرودهای طولانی ، می توانید با خاموش بودن موتور و بازگرداندن انرژی ترمز ، انرژی جنبشی را از یک مایل یا فاصله الکتریکی پس بگیرید.

اگرچه واقعاً در حالت اسپرت 545e در حالت Sport قرار دارد. این موتور و موتور الکتریکی را پیکربندی می کند تا بطور مداوم کار کنند و فوراً با هم کار کنند ، به جای تعویض بین این دو ، عملکرد 545e را واقعاً سریع ارائه دهند که از نظر ظاهری قوی تر از حالت Hybrid است. در اتوبوس اتومبیل با شگفتی صاف و فرومایه به سرعت های سه گانه و بدون هیچ گونه تردید و کرنش شتاب می یابد و احساس بسیار شبیه شخصیت V8 می کند.

مقدار فرمان بسیار خوبی برای فرمان وجود دارد ، اما با وجود سیستم فرمان فرمان BMW ، که به عنوان گزینه ای ارائه می شود ، و فرمان کمکی را به چرخ های عقب ارائه می دهد ، 545e به طرز چشمگیری چابک است ، هم با سرعت کم در اطراف شهر و هم در جاده آزاد. . با وجود وزن باتری در عقب ، هنگام فشار آوردن ، احساس تعادل بسیار خوبی می کند. سیستم چهارچرخ محرک همچنین تضمین می کند که کشش در همه زمان ها قوی است.

اگرچه نمونه اولیه ای که سوار شدیم یک بسته تعلیق M Sport اختیاری است ، اما ارتفاع سواری به دلیل وزن قابل توجهی همانند مدل های استاندارد سری 5 باقی می ماند. کنترل بدنه برجسته است ، همانطور که سواری ، که اگرچه کاملاً محکم است ، به لطف ویژگی های سریع عملکرد کنترل میرایی تطبیقی ​​آن ، فوق العاده خوب سروکار دارد.

البته 545e بدون اشکال نیست. نیاز به تغییر موقعیت مخزن سوخت برای ایجاد فضای باتری باعث شده 120 لیتر ظرفیت چمدان در مقایسه با خواهران و برادرهای معمولی آن 410 لیتر دزدیده شود. عملکرد ترمیم کننده ترمز همچنین به پدال ترمز احساس غافلگیرانه ای می کند.

545e فقط در شروع فروش فقط به صورت سالن عرضه می شود. با این حال ، BMW پیشنهاد می کند که یک مدل تورینگ متنوع تر به احتمال زیاد به موقع به خط مقدم بپیوندد. بر خلاف 530e که به صورت استاندارد با چرخ های عقب عرضه می شود اما به صورت چهار چرخ محرک نیز قابل سفارش است ، 545e فقط با موتور چهار چرخ همراه است.

با این وجود ، نه تنها به خاطر مزایای مالیاتی آن برای رانندگان خودروهای شرکت بلکه به دلیل ترکیبی جالب توجه از عملکرد ، پویایی و پالایش ، که همه اینها استانداردهای جدیدی را برای هیبریدهای پلاگین در کلاس تعیین می کنند ، بسیار مناسب است.

این یک ماشین بسیار پیچیده است ، اعطا می شود. اما این همچنین است که در بسیاری از جبهه ها پاداش می گیرد. بهترین مدل سری 5 از طیف آسانسور؟ ما قبل از رسیدن به نتیجه نهایی ، باید تمام مدل های مختلف بنزینی و دیزلی را هدایت کنیم ، به این ترتیب خواهر و برادر 530e آن را ذکر نکردیم ، اما تا آنجا که هیبریدهای پلاگین پیش می روند ، 545e از اتومبیلهای بسیار اتومبیل لذت بخش است.

مشخصات نمونه اولیه BMW 545e xDrive

جایی که مونیخ قیمت 54.945 پوند موتور 6 سیلندر ، 2998 سی سی ، توربو ، بنزین ، به علاوه موتور الکتریکی قدرت 388bhp گشتاور 442lb ft Gearbox 8-spd وزن خنک کننده اتومبیل 2020kg سرعت حداکثر 155mph (محدود) ، 87 مایل در ساعت (برقی) 0-62mph 4.7sec اقتصاد 117.7- 166.0mpg CO2 ، باند مالیاتی 38-54g / کیلومتر ، 10٪ رقبا Audi A7 Sportback 55 TFSIe quattro ، Mercedes-Benz E300e

 



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()